WEKO3
アイテム
Examination of Use of AI in Managing Digital Communities : By Using Avatars for Experiential Learning for Beginners in Programming and Support by Generative AI
https://doi.org/10.34382/0002001109
https://doi.org/10.34382/0002001109b57e5779-c85b-4b0f-91de-cad5c1e8bd31
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
rcgs_6_miyagawa.pdf
|
|
Item type | 学術雑誌論文 / Journal Article(1) | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2024-06-20 | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | Examination of Use of AI in Managing Digital Communities : By Using Avatars for Experiential Learning for Beginners in Programming and Support by Generative AI | |||||||||
言語 | en | |||||||||
言語 | ||||||||||
言語 | eng | |||||||||
資源タイプ | ||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||
資源タイプ | journal article | |||||||||
ID登録 | ||||||||||
ID登録 | 10.34382/0002001109 | |||||||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||||||
著者 |
Miyagawa, Shinya
× Miyagawa, Shinya
× Endo, Mamoru
× Urata, Mayu× Yasuda, Takami |
|||||||||
公開者 | ||||||||||
出版者 | 立命館大学ゲーム研究センター | |||||||||
言語 | ja | |||||||||
ISSN | ||||||||||
収録物識別子タイプ | PISSN | |||||||||
収録物識別子 | 2433-8060 | |||||||||
書誌情報 |
en : Replaying Japan 巻 6, p. 55-59, 発行日 2024-03-31 |
|||||||||
著者版フラグ | ||||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |