WEKO3
アイテム
Extracting AI Technologies From Past Digital Games : By Using MCS-AI Dynamic Cooperative Model
https://doi.org/10.34382/00017637
https://doi.org/10.34382/000176372fbf2c5b-fd77-4e42-b52b-d32d00ebcf21
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 学術雑誌論文 / Journal Article(1) | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2022-08-08 | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | Extracting AI Technologies From Past Digital Games : By Using MCS-AI Dynamic Cooperative Model | |||||||||
言語 | ||||||||||
言語 | eng | |||||||||
資源タイプ | ||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||
資源タイプ | journal article | |||||||||
ID登録 | ||||||||||
ID登録 | 10.34382/00017637 | |||||||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||||||
著者 |
Miyake, Youichiro
× Miyake, Youichiro
× Toriumi, Fujio
|
|||||||||
公開者 | ||||||||||
出版者 | 立命館大学ゲーム研究センター | |||||||||
ISSN | ||||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||
収録物識別子 | 2433-8060 | |||||||||
書誌情報 |
REPLAYING JAPAN 巻 4, p. 57-61, 発行日 2022-07 |
|||||||||
著者版フラグ | ||||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |